Mobiele tikklok

DinClock biedt een reeks van tikklokken om aan elke behoefte te voldoen.

Zo hebben we bijvoorbeeld mobiele tikklokken ontwikkeld die kunnen worden gebruikt op uw mobiele telefoon of op een PC/laptop.

Ontdek ons assortiment hier…

Kenmerken van onze mobiele tikklokken:

Boeken op afstand vanaf een dedicated server

Het profiel bekijken

Beveiligde verbinding

Het creëren van gepersonaliseerde regels

Wachtwoordverificatie (zonder badge of kaart)

Automatische tikking bij het naderen van de locatie waar de prestaties worden geleverdNew

Tikklok op PC/Laptop

Naast de vaste terminals hebben we ook een PC-gebaseerd tijdregistratiesysteem waarmee gebruikers hun uren direct vanaf hun werkplek kunnen registreren. Elke gebruiker met toegang tot de server kan dus zijn werkstation gebruiken om in te klokken, uit te klokken of uit/in te klokken op een missie.

Mobiele tikklok

Een mobiele tikklok kan zich aanpassen aan alle behoeften van uw structuur met behoud van de flexibiliteit die nodig is voor mobiele werknemers, verkopers en andere nomadische profielen!

De mobiele tikklok kan ook automatisch tikken, zonder tussenkomst van de gebruiker, wanneer hij de plaats van te leveren prestaties nadert.

Waarom kiezen voor het boeken van op afstand?

SnelheidEenvoudFlexibiliteitGebruiksvriendelijkEfficiëntie

Kies nu voor DinClock Mobile of SmartClock om de tijd van uw medewerkers onderweg te optimaliseren.

Onze mobiele tikklokken tot uw dienst:

DinClock Mobile

De DinClock Mobile applicatie is bedoeld voor mobiele werkers en/of werken buiten het bedrijf en maakt het mogelijk om te boeken vanaf een Android Smartphone of een iPhone. Een draagbare tikklok in je zak dus.

De boeking worden verstuurd via het mobiele of Wifi netwerk. Als deze is geactiveerd, kan geolocalisatie verplicht worden gesteld.

SmartClock

Met behulp van een geconfigureerde smartphone, genaamd SmartClock, kan de ambulante werknemer zijn aanwezigheid via zijn draagbare tikklok bij de klant valideren waar hij een dienst moet uitvoeren.

Eenmaal daar kan hij met zijn SmartClock boeken door deze dicht bij een (proximity) badge genaamd EasyTag of SmartTag te brengen om zijn locatie (klant, site, etc.) te bevestigen.

Dankzij een dynamische integratie met DinClock is de aan de missie toegewezen medewerker direct identificeerbaar via zijn SmartClock.

Individuele modus: Elke medewerker heeft zijn smartphone en moet badgen op de SmartTag of EasyTag.

Ploegbaas modus: 1. De teamleider badged op de SmartTag of EasyTag met zijn smartphone.

2. De teamleden badgen met hun persoonlijke badge op de smartphone van de ploegbaas.

Kenmerken:

Informatie in real time bekijken

Badgen met geolocatie

Identificatie van de plaats van de prestaties

Compatibel met iOS en Android

Synchronisatie van punten via het 4G-netwerk

À chaque environnement, sa pointeuse !

Contactez-nous pour un devis gratuit !

Vraag een demochevron_right